Prírastok


Serváca sa mi nepodarilo zložiť. Respektíve to, čo som zložil nepripomína dinosaura. Skôr psa alebo koníka. Posúďte sami :-) Ja som spokojný hlavne s tým, že sa mi konečne podarilo navrhnúť origami so štyrmi nohami. Jeden štvorec, žiadne nožnice ani lepidlo. Origami ako má byť. No a keďže neviem čo je to za zvieratko, dostal meno Hugo. Na fotkách sú dva kusy, obaja sú Hugovia :-) Ružový bol prvý a tak som si ho nechal. Druhého som už stihol darovať. Ak by niekoho zaujímalo prečo som použil ružový papier, má to prosté vysvetlenie. Z papierov čo mám je práve ružový ten asi najtenší. Aspoň mne sa tak zdá. A keďže model má dosť skladov a vrstiev, voľba bola jasná. Verím, že na Huga čakajú zaujímavé destinácie. A teraz si pozrite fotky :-)


taký som bol nadšený až som ho podpísal

konečne hlava nevyzerá ako po autonehode... :-)



tu ho máte v mierke :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky