Zoznámte sa


     Zdravím Vás. Ako som sľúbil, predstavujem Vám svojich origami cestovateľov, teda skôr pasažierov. Pankrác a Bonifác, to sú mená ich. Rozhodol som sa že ide o určitý, dosiaľ neobjavený druh dinosaurov. Sú to moje vlastné výtvory, každý je poskladaný z jedného štvorca papiera rozmerov cca 21x21 cm (z A4 farebného papiera). Vzhľadom na prípadné náročné podmienky cestovania sú niektoré vrstvy zlepené po poskladaní disperzným lepidlom.  Ale aby som zas príliš nezdržoval technickými detailmi, pozrite sa na nich sami. Prajem Vám príjemný estetický zážitok :-)

Zopár Pankrácov (druhý zľava je tlstejší)




























A toto už je Bonifác v.3




Samozrejme budem rád keď sa k nim vyjadríte v komentároch :-)

Komentáre

  1. No keďže sa na ne pozerám, už sú objaveným druhom. :D Btw. kedy budú cestovať?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presný termín neviem, za 2 az 3 týždne čo viem. Ale možno ich vezmem predtým aspoň na kávu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš pravdu. ale verím že keď ma správne chytí múza za ruky, budú aj tie :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky