Retrospektíva

Dnes som sa rozhodol, že Vám ukážem začiatky tohto blogu. O tom, čo ma inšpirovalo som tu už písal v prvom príspevku. Ale nenapísal som ako Pankrác a Bonifác vznikli. Jasné, musel som ich vymyslieť a poskladať :-) Ale je tu určitý vývoj. Zložil som viac menej náhodou prvého malého dinosauríka zo štvorca 9x9 cm. Môžete ho vidieť na fotke. Bol som spokojný, tak som si odfotil jednotlivé kroky nech ich časom nezabudnem. A potom postupne, keď som mal chuť, som ho vylepšoval. Takto vznikla ďalšia verzia Bonifáca až nakoniec prišiel Bonifác v.3, ktorý bol v Austrálii. Pankrác vznikol ako posledný jednoducho tak, že som prerobil niekoľko skladov Bonifáca. Mená Pankrác a Bonifác ma proste napadli. Chcel som mená ktoré budú slovenské a zároveň nie príliš rozšírené. Možno sa pýtate kde je Servác. No, aj toho som poskladal, ale treba na ňom ešte popracovať... :-D Ani som ho nefotil a ani ho už nenašiel aby som Vám ho odfotil. Verím však, že aj Serváca sa dočkáme.

Prvý Bonifác

Komentáre

Obľúbené príspevky