Crane folding, iris folding


Čo sa skrýva za týmito anglickými názvami? Tiež som bol trochu zmätený keď som ich prvý krát videl. Našiel som ich pri hľadaní origami papierov, kde sú pod týmito názvami uvedené sady so špeciálne navrhnutými vzormi. Ide o obyčajné skladanie žeriavov (crane folding) a ľalií (iris folding) :-) Musel som sa usmiať keď mi to došlo. Áno, modely z týchto papierov vyzerajú zaujímavo vďaka použitým farebným prechodom. Stále si však myslím, že na takéto skladanie bohate postačí bežne dostupný farebný papier. Dokonca aj pri robení kytíc a výzdob na svadby :-) Kto ma pozná tak vie a nasledujúce fotky isto videl. Vy ostatní sa ráčte pokochať :-)

v zaváraninových pohároch


na stonkách z drôtu :-)

na takéto mini...

... som už potreboval pinzetu


časť výzdoby na kamarátkinu svadbu




ľalia z origami papiera so vzorom


ľalie v krabičke masu s viečkom

kytica tradičných orchideí v origami váze


pri českej 20 korunáčke

pri českej 1 korunáčke

trošku viac žeriavov :-)


zopár ľalií

Komentáre

Obľúbené príspevky