Zobudenie sa

Je to už cirka 8 rokov čo som uverejnil posledný príspevok (??!!). Ako som mohol zabudnúť na vlastný blog a origami? Prehlušila to realita. Na blog som natrafil viac-menej náhodou vplyvom vonkajšieho impulzu. Hľadal som. A pritom to "niečo" už dávno mám. Zabudol som na neho. Prečítal som si teda všetky články a pozrel fotky. Začalo mi to chýbať, som trochu sentimentálny.
Rozhodol som sa teda k nemu vrátiť.
Tie origami už nemám nakoľko som ich nechal ľuďom ktorí s nimi cestovali. Doma som našiel len úplne prvého Pankráca ešte z modrého papiera a Huga. Preto ma napadlo že to bude chcieť aj nového origami turistu. Stavil som na jednoduchosť, menej je niekedy viac. Preto som zložil tohto pajarita. Dúfam že sa Vám páči. S menom som dlho neváhal. Volá sa Servác.
Už sa len nechám prekvapiť fotkami z ciest s ním :)

 


Komentáre

Obľúbené príspevky