Vítam Vás.

     Dovoľte mi privítať Vás na mojom blogu. Volám sa Ľudo a mám okrem iných vecí rád #origami. Nielen skladanie modelov druhých autorov, ale aj vymýšľanie vlastných skladačiek (keď sa podarí). Takže o čom bude tento blog? Položím Vám otázku. Premýšľali ste niekedy nad tým ako precestovať čo najviac miest, krajín a rôznych lokalít? Ja áno a určite nie som sám. Tak som sa zamyslel a vyriešil to po svojom. Posielať miesto seba na dovolenky moje origami. Trochu ma inšpiroval mierne uletený nápad už neviem akej spoločnosti, ktorá umožňuje ľuďom posielať na dovolenky letecky svojich plyšákov. Letuška ich potom v cieľovej destinácii odfotí a plyšáka s fotkou pošlú naspäť majiteľovi. Teraz už isto tušíte o čom bude tento blog. Leteckú dopravu som musel vynechať. Nahradí ju pár kamarátov ktorých som na túto recesiu nahovoril :-) Verím že aj touto cestou sa mi podarí pobaviť Vás a spropagovať umenie skladania z papiera. V ďalšom príspevku Vám predstavím svojich dvoch origami pasažierov.
    Prajem Vám slnko v duši :-)

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky